Lasnamäe elanikud saavad oma tähelepanekuid tänavate hoolduse kohta edastada otse koostööpartnerile

0

Lasnamäe Linnaosa Valitsus sõlmis selle aasta aprillis kuueks aastaks lepingu uue koristusteenuse osutajaga, kelleks osutus KESKKONNAHOOLDUS EESTI OÜ. Koostööpartner on juba üle võtnud kõik lepinguosad ning hakanud linnaosa teenindama. Alates 1. augustist saavad Lasnamäe elanikud oma tähelepanekuid koristuskvaliteedi kohta edastada otse läbi kõnekeskuse koostööpartnerile

„Soovime tõsta kõigi hooldusalade teeninduse kvaliteeti ning koostöös koostööpartneriga oleme töötanud välja süsteemi, mille kaudu saavad meie elanikud kiiresti ja mugavalt edastada oma tähelepanekud läbi kõnekeskuse meie koostööpartnerile, kes saavad muredele kiiremini reageerida. Linnaosavalitsus saab läbi elektroonilise süsteemi teha tõhusamat järelevalvet kui kunagi varem,“ ütles Lasnamäe linnaosavanem Julianna Jurtšenko.

Lasnamäe Linnaosa Valitsus sõlmis selle aasta aprillis kuueks aastaks lepingu uue hooldustusteenuse osutajaga. Lepingu maht on 4 591 423,99  eurot. Leping hõlmab endas Lasnamäe Linnaosa Valitsuse hooldusmahtudes olevate sõiduteede, parklate, kõnniteede, ülekäikude, treppide, parkide, mängu- ja spordiplatside ning haljasalade hooldust. Pikaajaline ja aastaringne leping andis koostööpartneritele julguse investeerida mitte ainult uutesse teenustesse vaid ka tehnikasse. Seetõttu töötab täna Lasnamäe linnaosas kõige uuem autopark Tallinna linnas.

„Meil on hea ja kogenud meeskond ning uue lepingu tingimused ja maht andsid meile võimaluse tehnikasse investeerimiseks. Me sõlmisime kõnekeskusega teenuslepingu, selleks et Lasnamäe elanikud saaksid meiega operatiivselt ja mugavalt ühendust võtta ning oma tähelepanekuid edastada. Meie eesmärk on tagada, et elanikel poleks põhjust rahulolematuseks – selle nimel meie meeskond igapäevaselt töötab,“ ütles KESKKONNAHOOLDUS EESTI OÜ piirkonna hooldusjuht Maksim Akulistõi .

Kõnekeskus alustab tööd 01. augustil ning elanikud saavad oma tähelepanekuid edastada helistades numbrile 600 7978. Laekuv info registreeritakse ning kõnekeskuse töötajad kontrollivad, kelle vastutusalas on kõnealune koht. Juhul kui tähelepanek ei puuduta linnaosavalitsuse hoolduses olevaid maid, suunatakse info kuuluvusele vastavalt edasi. Kui aga on tegemist innaosavalitsuse hooldatava alaga,  edastatakse tähelepanek koostööpartneri töötajatele, kes asuvadprobleemi lahendama. Lisaks tavapärasele järelevalvele saavad linnaosavalitsuse töötajad parema ülevaate toimuvast läbi elektroonilise süsteemi.

Süsteemsem lähenemine ja pikaajaline partnerlus aitavad tagada, et Lasnamäel oleks avalikes kohtades võimalikult vähe prügi, linnaosa oleks korrastatud, inimsõbralik ja puhas.

Kommentaarid: